putujte, učite, uživajte, spoznajte, budite sretni...imajte svoj okvir za sećanja

уторак, 8. мај 2018.

maglič fest 2018

maglič* tvrđava vitezova
jednom reči-čarobno.dolinom klizi Ibar, pravi prelep prizor ovenčan zelenilom...a iznad Ibra smelo i budno stoji srednjovekovna tvrđava.
ove subote odlučili smo se za izlet u dolinu jorgovana.razlog više je bio najavljeni drugi maglič fest podno i u tvrđavi Maglič.stigli smo , ono, kao na vreme ali smo se jedva uparkirali.pešaka nešto oko desetak minuta i stižemo na proplanak podno tvrđave.nisam znala šta da očekujem tako da sam bila otvorena za nova iskustva.prvi utisak na mene ostavila je srednjevekovna, renesansna i duhovna muzika.spoj muzike, zelenila, reke,  prirode...izazvao je takav mir u meni koji rečima se ne može opisati. i bilo je puno ljudi, ali svi su bili u istoj priči bez obzira na godine, deca, omladina, studentarija i nešto starijih...svi su ovom mestu pristupili sa izuzetnim poštovanjem na davna vremena.

u iščekivanju defilea
pripreme za nastup























defile vitezova i dama u srednjovekovnoj odori su nas baš poneli u stara vremena, a borbe dočarale viteštvo trinaestog veka.






a onda uspon na vrh, do tvrđave...baš me je obuzeo strah od visećeg mosta...pa komentar da uz put ima zmija...kao da to nije normalno:pa to je njihovo prirodno stanište.ali smelo sam zagrizla ovaj nezaboravni zalogaj.nisam se pokajala.svaki korak uspona vredeo je doživljaja  i pogleda sa tvrđave.obuzme vas osećaj slobode, širine, kao da deobom istog mesta, delite ta davna ponosna vremena .







ovaj dan je baš bio poseban.sve preporuke za maglič fest.ovaj doživljaj ne treba propustiti.
i za kraj sve lepo o organizatorima koji su se poneli kao dobri domaćini a mi se osećali dobrodošlim...


do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар